reklama

Stretneme sa v Kembridži

Práve som obdržal e-mailom z Miestneho úradu Mestskej časti Košice-Sever informáciu o zrušení pravidelného poslaneckého dňa v zasadačke dňa 8.6.2011 v poobedňajších hodinách, pretože v tom čase tam bude prebiehať preberanie sčítacích tlačív od sčítacích komisárov. Napriek tomu sa spoločne s kolegom poslancom Vladimírom Gürtlerom z platformy nezávislých občanov 7statočných vyberieme za našimi voličmi a budeme s nimi diskutovať možno na trocha netradičnom mieste v pivárni Kembridž.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Svoj návrh na stretnutie s voličmi dňa 8.6.2011 o 17:00 hod. v pivárni Kembridž na Komenského ulici som poslal e-mailom aj ostatným 21 poslancom Miestneho zastupiteľstva a čakám na ich reakciu. Pevne dúfam, že sa ich pridá čím viac, pretože problémov v našej mestskej časti je neúrekom. Som síce poslancom ešte iba 6 mesiacov, ale myslel som, že za ten čas sa dá urobiť pre obyvateľov nejaký kus roboty. Ale som sklamaný, pretože prichádza leto, kedy by sme mohli vytvárať nové parkovacie miesta, opravovať detské ihriská a lavičky, ale zatiaľ nič sa nedeje, keďže uznesenie Miestneho zastupiteľstva o rozpočte na rok 2011 bolo starostom pozastavené, stále sme v rozpočtovom provizóriu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte jedna poznámka: Ja som si svoje povinnosti ohľadom sčítania obyvateľov, domov a bytov splnil pred niekoľkými dňami elektronickou formou a chcel by som týmto vyzvať aj ostatných Severanov, aby si to splnili lebo podľa počtu obyvateľov dostávame podielové dane. Keďže posledné sčítanie na Severe nebolo celkom kosher v súčasnosti Štatistický úrad vedie v evidencii asi o 1000 obyvateľov menej ako je nás podľa evidencie Miestneho úradu a teda v náväznosti na to dostávame ročne asi o 22.000 Eur menej na podielových daniach ako by sme mali!

František Ténai

František Ténai

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem v Košiciach so svojou rodinou, priateľmi a známymi. Som zakladajúci člen platformy nezávislých občanov 7statočných. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu